Na stronie internetowej filmoznawcy.pl (Instytut Sztuk Audiowizualnych UJ w Krakowie) "wiszą" archiwalne numery "Celi 58", pisma studentów IV roku filmoznawstwa UJ. Wydawnictwa te, to efekt rocznej pracy uczestników kursu krytyki filmowej za lata 2006/2007, 2007/2008.
"Cela 58" (2007)
Spis treści:
Martyna Olszowska, Sebastian Jagielski: Rozważny i romantyczny… odbiór. Rozmowa z Anitą Piotrowską
Martyna Olszowska: Zachwycił mnie Titanic. Rozmowa z Tadeuszem Sobolewskim
Jakub Armata: Ręka, noga, mózg na ścianie
Katarzyna Gąsior: Pochwała papieru
Paulina Kwas: Bardzo słabe perfumy
Marta Matuszak: High school w Wersalu?
Martyna Olszowska: Kucharką być…
Ewa Szponar: Medycyna i miłość
Paulina Kwas: Sondowanie piekła
Martyna Olszowska: Twarze rzeczywistości
Żaneta Jamrozik: Amator 2 i Quasimodo 8 – czyli o różnicy między filmem prawdziwym a nieprawdziwym na przykładzie: Moich pieczonych kurczaków Iwony Siekierzyńskiej oraz Ediego Piotra Trzaskalskiego
Łukasz Kłuskiewicz: Vox populi – vox ignorantis? O jednym popołudniu spędzonym w świecie internetowych komentarzy
Izabela Suchojad: Londyńska zamotka, czyli tydzień z życia filmoznawcy na stypendium Socrates-Erasmus
Wojciech Kuczok: Prawdziwa krytyka cnót się nie boi
Paulina Kwas, Martyna Olszowska: O nas. Filmoznawcy portret własny
"Cela 58" (2008)
Spis treci:
Jakub Klich, Juliusz Lubelski: Kino w czasie przełomu? Rozmowa z Michałem Oleszczykiem
Jakub Majmurek: Amerykańska tragedia
Juliusz Lubelski: What ever happened to Quentin Tarantino?
Karolina Lipczyńska: Czcij ojca swego i matkę swoją...
Jakub Majmurek: Innego końca historii nie będzie?
Jakub Klich: Kraina wilków
Tomasz Kolak: Ridley Scott – gangster gatunków
Marta Aleksandra Zajbert: Dawno, dawno temu… czyli w królestwie remake’ów
Marta Sykut: Dokąd filmy chodzą parami?
Dorota Timew: Seans magii
Marta Sykut: Stefek Czarodziej
Jakub Majmurek: Niedyskretny urok sacro-campu
Dorota Timew: Myślał autor o niedzieli, a w sobotę łeb mu ścieli
Juliusz Lubelski: Doczekać świtu
Cela 58 o kinie polskim
Sebastian Liszka: Amerykańskie wzorce w polskim wykonaniu
"Cela 58" (2007)
Spis treści:
Martyna Olszowska, Sebastian Jagielski: Rozważny i romantyczny… odbiór. Rozmowa z Anitą Piotrowską
Martyna Olszowska: Zachwycił mnie Titanic. Rozmowa z Tadeuszem Sobolewskim
Jakub Armata: Ręka, noga, mózg na ścianie
Katarzyna Gąsior: Pochwała papieru
Paulina Kwas: Bardzo słabe perfumy
Marta Matuszak: High school w Wersalu?
Martyna Olszowska: Kucharką być…
Ewa Szponar: Medycyna i miłość
Paulina Kwas: Sondowanie piekła
Martyna Olszowska: Twarze rzeczywistości
Żaneta Jamrozik: Amator 2 i Quasimodo 8 – czyli o różnicy między filmem prawdziwym a nieprawdziwym na przykładzie: Moich pieczonych kurczaków Iwony Siekierzyńskiej oraz Ediego Piotra Trzaskalskiego
Łukasz Kłuskiewicz: Vox populi – vox ignorantis? O jednym popołudniu spędzonym w świecie internetowych komentarzy
Izabela Suchojad: Londyńska zamotka, czyli tydzień z życia filmoznawcy na stypendium Socrates-Erasmus
Wojciech Kuczok: Prawdziwa krytyka cnót się nie boi
Paulina Kwas, Martyna Olszowska: O nas. Filmoznawcy portret własny
"Cela 58" (2008)
Spis treci:
Jakub Klich, Juliusz Lubelski: Kino w czasie przełomu? Rozmowa z Michałem Oleszczykiem
Jakub Majmurek: Amerykańska tragedia
Juliusz Lubelski: What ever happened to Quentin Tarantino?
Karolina Lipczyńska: Czcij ojca swego i matkę swoją...
Jakub Majmurek: Innego końca historii nie będzie?
Jakub Klich: Kraina wilków
Tomasz Kolak: Ridley Scott – gangster gatunków
Marta Aleksandra Zajbert: Dawno, dawno temu… czyli w królestwie remake’ów
Marta Sykut: Dokąd filmy chodzą parami?
Dorota Timew: Seans magii
Marta Sykut: Stefek Czarodziej
Jakub Majmurek: Niedyskretny urok sacro-campu
Dorota Timew: Myślał autor o niedzieli, a w sobotę łeb mu ścieli
Juliusz Lubelski: Doczekać świtu
Cela 58 o kinie polskim
Sebastian Liszka: Amerykańskie wzorce w polskim wykonaniu