Drugi numer "Studia de Cultura" w całości poświęcony został fotografii. W dziale Fotografia a film zostały umieszczone dwa artykuły, które opisują związki obu sztuk. Bogusław Skowronek zwraca uwagę na rozliczne odwołania kina do wizualnych form reprezentacji świata, natomiast Aleksandra Smyczyńska poddaje analizie współczesne plakaty filmowe.
Teksty dostępne w Pedagogicznej Bibliotece Cyfrowej.
Fotografia i jej filmowe reprezentacje / Bogusław Skowronek // "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura". - [Nr] 2 (2011), s. 103-112
Plakat filmowy jako forma komunikacji marketingowej / Aleksandra Smyczyńska // "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura". - [Nr] 2 (2011), s. 113-125
Teksty dostępne w Pedagogicznej Bibliotece Cyfrowej.
Fotografia i jej filmowe reprezentacje / Bogusław Skowronek // "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura". - [Nr] 2 (2011), s. 103-112
Plakat filmowy jako forma komunikacji marketingowej / Aleksandra Smyczyńska // "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura". - [Nr] 2 (2011), s. 113-125