Moda na sukces to kultowy serial (emisja w prawie 100 krajach, rekordowa oglądalność na poziomie 26,2 mln ludzi na całym świecie) Wielu krytyków zarzuca twórcom serialu, że wprowadzają doń wątki, które nie są możliwe w rzeczywistości, np. częste powroty postaci, które uznano za nieżyjące. Michał Piepiórka podejmuje ów problem realizmu Mody na sukces. Analizuje postawy widzów względem odczucia realizmu serialu i stwierdza, że każdy akt recepcji jest wysoce zindywidualizowany.
Artykuł dostępny w archiwum czasopisma "Kultura i Historia", periodyku multimedialnym ukazującym się w Internecie (Instytut Kulturoznawstwa UMCS)
Wartość realizmu : rola kategorii realizmu w wartościowaniu tekstu telewizyjnego przez widzów serialu Moda na sukces / Michał Piepiórka // "Kultura i Historia". - Nr 24 (2013)
Artykuł dostępny w archiwum czasopisma "Kultura i Historia", periodyku multimedialnym ukazującym się w Internecie (Instytut Kulturoznawstwa UMCS)
Wartość realizmu : rola kategorii realizmu w wartościowaniu tekstu telewizyjnego przez widzów serialu Moda na sukces / Michał Piepiórka // "Kultura i Historia". - Nr 24 (2013)