Przejdź do głównej zawartości

Gaspar Noé / filmowy postmodernizm

Tytuł dzisiejszego wpisu może być mylnie rozumiany. Połączenie Gaspara Noé i postmodernizmu świadczy tylko o tym, że mamy do czynienia z dwoma tekstami. Piotr Kletowski pisze o związkach twórczości francuskiego reżysera z teatrem okrucieństwa Antonina Artauda, a Krzysztof Loska o postmodernizmie w kontekście badań filmoznawczych.

Teksty dostępne w Repozytorium eRIKA (Repozytorium Instytucjonalne Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
Filmowa twórczość Gaspara Noé w perspektywie teorii teatru okrucieństwa Antonina Artauda / Piotr Kletowski // "Państwo i Społeczeństwo". - R. 8, nr 1 (2008), s. 245-257 
Postmodernizm w teorii filmu / Krzysztof Loska // "Państwo i Społeczeństwo". - R. 8, nr 1 (2008), s. 259-279